Sun is shining!



Hej hej alla sötnosar!

Kl är drygt över 20 och jag sitter här och dricker en iskall öl som sitter suveränt! Jag kom nyss hem från stranden så jag tar det lungt och kollar in Emma på 5an.
Idag så vaknade jag kl 11 fastän att jag somnade kl 6 på morgonen. Jag drog iväg till centrum och köpte lite frukt och sedan så drog jag iväg till hässelbystrand men det blåste så himla mycket så att vi drog iväg till kvarnan istället. Jag har tagit massa med konstiga bilder som jag ska lägga upp imorgon :)
Sen så när jag kom hem så la ja en öl i frysen och drog iväg till affären där jag köpte färskpotatis ,mozzarella ost och kyckligfilé. För att kunna laga en härlig sallad som man kan äta på stranden imorgon. Det blir nog saltsjöbaden imorrn men det är inte säkert. Innan jag åkte hem så gick jag in en bokaffär där jag hittade vad jag hade letat efter såååååååååå länge ni anar inte hur länge jag har letat efter den boken. Ni bokälskare kankse känner till den " A new earth" av Ekhart tolle. Den kostade 310 kr och den ska bli min så fort som möjligt. Jag glömde kortet i bilen så jag får ta det nånannangång.
Kvällen är inte slut så jag kommer inte skriva grejj of the day ännu . Nu ska jag dricka klart ölen och höra Emmas förfärliga röst lite :)
Ja just d! sen så pratade jag lite med pappa om en liten affärsgrejj som jag ska göra och han tyckte att det lät  bra, så jag ska studera det lite och sen så skriver jag exakt vad det är ;)
Puss!



Något att skriva?:)
Postat av: natasha

hur jor man natalie

jag vil ha svar ny

2008-07-28 @ 23:28:47
URL: http://rinkeby

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0