Vilodagen.



Godmorgon y´all!
Jag har faktiskt inte skrivit något om kiss konserten jag var på häromdan. Det var faktiskt askul..
Jag var typ den enda som hade söta kläder men det funkade ändå. Efter konserten var jag desperat efter en autograf från de gamla medlemmarna så jag väntade utanför hotellet över 2 tim men de dök aldrig upp.
Pressen var där men det var ändå inte värsta Beatles-hysterin så jag förstår inte vrf de inte dök upp.
En tjej som var reporter från aftonbladet var där så jag fick ganska sjysst kontakt med henne och försökte få lite nys sådär vart de skulle befinna sig senare..

Igår så blev det vin middag m.m... underbart var det! vilket skönt väder det var också.
Så stötte jag på gynning också samma dag som kiss konserten, vilket söt tjej. Det är sällan man ser en tjej här i sverige som lyckas se söt ut med kläderna på.


Idag tror jag att det blir grönan, det är inte säkert men får se. Puss




Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0