What a lovely day..



Äntligen hemma. Ja efter senaste uppdateringen så blev en öl tre och en cider hemma hos Mary & Alex med Jessica efter det så ringde 2 kompisar och hämta upp oss. Vi åkte till skanstull (Metro), satt där och dracklite vin etc. Det var ganska mysigt faktiskt.. Vi skulle åka till Josefine men jag ville inte gå dit i flipflops och i min outfit som jag hade idag haha, det får ni se nedanför.
Men tro det eller ej tunikan knäcker! bästa materialet som finns..finns på Indiska. :)
Jag undrar bara hur jag kommer att orka laga maten imorgon bakis:/
Foton från metro får ni se imorgon för att de har Jessica i luren.





Me and Jess,

Lite halvtaskig bild men men :)

Den här bilden gillar jag haha, det var Jessie´s idé att ha blomman i handen. Snyggt sovrum jag har va? :)

Cp bild men söt ändå :)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0