Yeyeye!


Hej babys!

Äntligen hemma.
Idag så tog jag powerwalken och efter det så tog jag en dusch och åkte iväg till frisören och när jag väl kom fram så frågade jag frisören om jag kunde göra allt på egen hand. Man vill väl fixa det man gjort fel? :)
D
et gjorde jag också och det blev ganska ok. Efter det så solade jag en liten stund på balkongen och sedan så åkte jag iväg till Sture och drack ett glas vin med "X"haha. Ja den personen får bli kallad "X" ett tag i bloggen.
Det var trevligt hursomhelst..
När jag väl närma mig hemåt så var jag ganska hungrig så jag kom hem och bytte skor och drog iväg till grillen och köpte en 90-gram meny. Det finns ju en anledning varför jag har mage just nu :)
Jag ska börja köra med en sak i bloggen för min egen skull och det är att skriva dagens höjdpunkt ( Vad som gjort mig glad), det är ett litet expriment jag ska testa, det kan vara vadsomhelst men ibland kan det vara småsaker som gör en mer glad än något annat.
Imorgon är det sol sol och sol som gäller! Ska ta på mig min underbara tunika och en sjysst bikini under och se till att magen inte syns :)
Ska verkligen försöka ta foton imorrn så att ni förstår vad jag menar..


" Grejj of the day" = Att jag kände det kalla vattnet från sprinklern som var där bland alla röda och rosa rosor efter att ha joggat och svettig.Det var en sån underbar känsla..


Här är ett foto från Dolce & Gabbana´s nya kollektion för män. Checka in tröjan till höger och outfiten i mitten, är inte det snyggt?
image11

Godnatt alla

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0