Better in time?



Jag har inte uppdaterat nu pålänge.. men jag har gjort saker som gjort att jag inte kunnat blogga plus att jag har inte haft ork.
Idag så vaknade jag kl 15 för första gången på nästan ett 1 år. Fastän jag la mig vid 4-tiden.
Jag har mardrömmar hela tiden.. hela natten så drömde jag om jimmie.. det är så jobbigt. Inatt drömde jag att jag träffade på honom och han hade nån tjej som var knarkare etc.
Åh när kommer allt gå över...

Jag fattar inte att jag fort hoppas.?

Update?: Brorsan är fri, grannen lämnat mig ifred, jag ska åka iväg låååååååång bort. :)

Först tänkte jag dra till sydafrika vilket jag gör 1 gång i året minst. Men inte det här året, jag ska verkligen åka så långt bort själv och ett bra tag  också för att kunna på något sätt lämna skitsakerna som hänt.

Jag tyckte inte om låten så mycket innan men nu har den verkligen en stor betydelse för mig.
Kram alla.




Jag klandrar ingen förutom hans mamma.. what goes around comes around

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0