Det värsta som kan hända dig är människor.



Igår dagens inlägg var inte som jag hade tänkt mig men jag kände verkligen att jag ville mit liv. Livet vart värre några timmar senare... Jimmies mamma hade ringt och svurit så himla mycket sedan hade hon ringt en timma senare och sade" Natalie.. du är en misslyckad människa, du förlorade ungen,jimmie och allt" och hon skrattade..

Jag bröt ihop och ringde en tim efter och frågade henne varför hon gjorde så mot mig och sa så till mig medans jag grät. då sa hon" Jag vet inte vad du pratar om, jag har inte sagt något..har du hallisar elle något etc"

vilken sjuk   människa, vilken sjuk människa.. alla samtalen är inspelade plus att jag satte på högtalare medans hon sa det, och 2 andra killar var med mig för att trösta mig men när de hörde det så blev de så jävla arga och ledsna och kunde inte förstå varför hon kunde göra så mot mig, likaså jag,


Msssa med saker att göra imorrn men jag vet inte om jag klarar av det såvida jag inte skär av pulsådern av mig innan dess...
jag förlät de för det de gjorde. Jag är en förlåtande människa men jag glömmer aldrig.

Rättvisa skapas sägs det. ska försöka på något sätt att lugna ner mig och sluta gråta...

Kram alla...





Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0