Dying to surviving.



Efter allt skit som hänt så har jag spa-behandlat mig själv.
Gjorde lite slingor i håret idag,en blev beige kul va? hatar när sånt händer! Målat naglarna, ansiktsmask, etc.
Men framför allt! SHOPPING!

Jag var i stan i ca 3 tim, köpte nya vinterskor Beige. Christian dior mascara black och då fick man ögonskugga på köpet :)
Några tröjor från Zara, hårprodukter the best ofcourse!

Nu med tanke på att jag inte äter sen allt hände så dricker jag bara knorrvie dryckerna.. det håller mig igång på nått sätt.
Rasat ner 10 kg på 3 veckor.. får på mig mina jeans som jag hade när jag var modell hih.

Var på psyk idag och de håller på med någon utredning för att kunna ge mig en diagnos för att kunna behandla mig på bästa sätt blablabla.. hur somhelst så sitter en elev där, för att lyssna bara. Eleven sitter i rullstol.. jag vet vad ni tänker.

Vi satt där och pratade om en massa med saker sen så frågade hon mig "Brukar du ofta klandra dig själv för saker som hänt"?

Jag var tyst ett tag och jag fick tårar i ögonen.. "Ja" sa jag... hon frågade varför? Jag sa att jag kände att det var mitt fel att jag fick missfall, jag borde ha slutat röka osv osv. Jag klandrade mig själv att Jimmie drog iväg, men inte nu.
Det enda som fortfarande kan få mig dåligt,riktigt dåligt det är bebisen. Jimmie börjar jag komma över sakta men säkert. Men när jag sover så tror jag alltid att han ligger där bakom mig, och nästan varje dag så vänder jag mig om  och tror att han ska vara där.
Det är väl någon annan som vaknar vid hans sida nu.. typ knark?

Update med psykopat grannen? Jag slog honom idag. och han är inte liten ska ja tala om för er, ca 2 m lång och tränat taekwando. Det slutade med att han fick stor röd svullnad på ögonbrynet, och blåmärke på sidan av magen.
Kändes som att jag var tvungen att ta ut min ilska på någon, och det var rätt person fuckface.


Tips? färga aldrig håret hemma! det slutar skitigt hur mycket man än försöker. :)

Nu är det piller som gäller.. det ska jag unna mig. Jag förtjänar komma bort lite i min egna värld. :)

Puss alla!

Något att skriva?:)
Postat av: Ella

Jag tycker du är stark som skriver om dina känslor öppet. Fortsätt kämpa,<3

2008-11-25 @ 19:23:05
URL: http://elbel.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0