Eveybody´s gotta learn sometimes.

 Hör innan du läser. Handlar om mig och Jimmie.

Jag har skrivit så mycket om vad som hänt men inte vad jag känner.





Jag kommer börja grina nu typ.. Efter jimmie åkte så hoppades jag på att han skulle komma hem, för jag e så van att ha han vid min sida hela tiden. Men det jobbigaste utav allt var att när jag vaknade så trodde jag att han låg där så jag vände mig om för att pussa han men han fanns inte där, likaså de andra dagarna heller. De första dagarna var värst att vakna upp utan honom där. Jag saknar honom jättemycket. vi var så söta tillsammans,,

Jag önskar han all lycka framöver och jag hoppas att han kommer att vara mer mogen och ren från allt skit.
Jag önskar honom allt väl. Han sårade mig visst men jag älskar honom och det betyder inte att jag hatar honom.''




Vi blev tillsammans och vihade det skitbra vi älskade varann jätte mycket och bebisen var påväg men han letade eftet något annat. jag tycker synd om honom.Han kommer att inse vad han förlorade. och jag ... det finns inga ord för mig.-

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0