Godmorgon.



Efter en lång kväll igår natt fylld av tankar så kunde jag somna till slut, jag trodde att bebisen skulle väcka mig men hon var jättelugn tack och lov.

Strax ska jag iväg till gyn... jag är lite nervös över vad de kommer att säga, men jag ska försöka behålla lugnet.
Lättare sagt än gjort..

Egentligen skulle killen som ligger bakom allt det här vara med mig men men.

Uppdaterar mer sen..

Här är prinsessan....

Jag fick döpa henne tlll Paris Cristelle Natalie, brorsan ville att hon skulle heta Natalie som mig heh.





Något att skriva?:)
Postat av: linnea ♥

Villken söt en <33

2008-11-13 @ 20:56:12
URL: http://oddneus.blogg.se/
Postat av: natasha

he de e solna polisen här jaba skoja vill dem ha mig på model.

2008-11-21 @ 14:47:44
Postat av: anonym

naaw .. är dt din dotter ?

2008-11-21 @ 21:10:25

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0