Helvetet del 2.



Jag hann visst inte avsluta mitt skrivande igår natt och som ni säkert märkte så skrev jag lite osammanhängande saker. Så går det när man inte ätit på 4 dagar och sovit. + sömntabletter.

Hela natten var orolig, jag vaknade upp efter 2 timmar och kunde inte andas. Jag slog sönder saker och hyperventilerade. Jag måste ha gjort massa med saker i sömnen för när jag vaknade imorse så såg jag  Sköljmedel bredvid mig. Jag var helt slut idag när jag besökte mellanvården,typ pricket över " i ":et.
Fuck it anyways..

Jag rev sönder alla kort på Jimmie idag, han är historia tydligen. Plus att jag har gjort en liten rolig grej som jag filmat och ska visa er så fort youtube godkänner den. Det har med Jimmie att göra..han får helt enkelt skylla sig själv. Han fejkade sin egen död så i mina ögon är han död.

Det som känns skönt eller en lättnad det  är väl att så fort han kommer vara ren nångång vilket kommer att vara när han är på behandlingshem eller häktad, då kommer han inse vad han har förlorat.
Just nu så bor han med sin mamma som är ett jävla pissfittluder som trivs med att hennes egen son knarkar. Hon mådde ju inte bra när jag tog hand om honom och höll han ren.

Sjuka människor det finns där ute! Samma dag som jimmie gjorde allt d där, så hade hon skrivit ett sms där det stod en massa med sjuka saker om mig. Men men hon kommer väl be om förlåtelse när hon kommer se sin son med sprutor i centrum.


Äckligt med människor som lever dubbeliv. Jag skulle ge han jobb pengar kärlek hem allt men han kastade bort det för att hans rubbade morsa som förstört hans liv och sin dotters liv hade hjärntvättat hans huvud. Kärring.. hon har slängt ut honom till barnhem och behandlingshem sen han var 10. Fuck it, han kommer att ångra sig det vet jag till 100%.

Han var en nolla, jag erbjöd han jobb men han var en liten knarkare och den där lilla rösten sa " Gå ut och knarka istället,det är mycket lättare än att jobba och ha ett bra liv" :)

Hoppas jag inte är gravid nu bara.. känns som det.

PUSS!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0