I dont know why i love you..



Jag vet inte vad jag ska göra.. jag ber till gud att allt ska bli bra, jag ber för jimmie.  Oavsett vad som hänt så älskar jag honom till döden. Jag vet att han gör det också men som sagt det är alltid människor som ska förstöra allt. Jag har bilden kvar från ultraljudet på bebisen. Jag vet inte om jag ska kasta den eller behålla den. Det var min glädje, det enda som gjorde mig och jimmie lyckliga.
Under den tiden som vi har varit ifrån varandra så har människor försökt hjälpa mig och vissa har erbjudit mig ett bra liv. Vissa människor har sagt att de kommer att älska mig till döden. Men ingen kan ta hans plats, inte just nu.
Jag undrar hur framtiden ser ut för mig. Han kommer att ha ett speciellt plats i mitt hjärta. jag vill att han ska ha det bra, men det jag inte förstår är vad jag gjorde för fel. Jag önskar jag visste det, jag önskar jag visste varför jag fortfarande älskar honom efter det han gjorde.

De säger att tiden läker alla sår.. många gånger har jag inte trott på det men det har visat sig att det varit så. Jag fick gå igenom mycket med honom. Var med honom på sjukhus många ggr när jag trodde han skulle dö. Jag var den enda som var vaken hela natten bredvid honom och bad att han skulle vakna och må bra igen.

Ville han ha någon som knarkade med honom? ville han att jag skulle gå med på att han skulle göra allt det som förstör vårat förhållande?
Han har väl en pundarturne just nu eller så är han på väg till något behandlingshem. God bless his soul.
Fattar inte vrf hans mamma hatar mig, hon måste nog hata mig för att jag höll han ren. skitsamma.. jag bryr mig inte längre om henne. Hon får ha det på sitt samvete framöver.

Jag ska försöka lägga mig någorlunda,  Jag hade inte ätit sen i torsdags så jag svimmade i stan så de fick skjutsa mig till sjukhuset och ge mig dropp.
Hopp finns där ute. men när saker förändrar sig, det vet jag inte.

GBU all. Puss.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0