Je suis malade..




Tillbaks!

Nu är allt som det ska vara mellan de jag bryr mig om. Brorsan är fri och är tillsammans med sin fru och sin dotter. Nu behöver jag inte bekymra mig över det längre..
Nu är det julklappar som ska handlas och har redan handlats. En ferrarimobil till Lillebror och en liten kat men jag vet inte vad för katt det ska bli? Mobilen har jag redan köpt, den kostade 6000 egentligen men gav 2500 istället. Helt ny tillochmed!

När det gäller mig.. jag har haft många förhållanden många av de var långa. Oftast när det har tagit slut så inser jag att det är slut efter ett tag, och gör inte så mycket åt saken än att låta tiden läka alla sår.
Men jag känner hopp, jag förstår inte varför. Var det meningen att allt skulle bli så mellan oss för att vi ska kunna uppskatta varann och livet mer?
Romeo och Julia, det är var vi typ. Jag undrar vad som skulle hända om jag fick se han ?..
Meningen var att jag och han skulle fira jul  tillsammans och det är vad jag fortfarande vill från hela mitt hjärta.

Under tiden jag var tillsammans med mitt ex så trodde jag att det var riktig kärlek men så var det ju inte. Psykisk misshandel och jag visste innerst inne att en dag skulle jag kunna ta mig därifrån och det gjorde jag också  tack o lov. Fastän det tog 2 år. Han visste inte vad han hade förräns han förlorade det.. så brukar det vara. När jag väl förstod att Jimmie var allt jag ville ha och att det var han jag ville ge mitt hjärta till så försökte mitt ex få tillbaks mig och sa saker som han aldrig hade sagt innan under våran relation. Jag brydde mig inte.. gör fortfarande inte det.
Nu vet jag vad kärlek är.. jag fick uppleva det kanske får det igen men under tiden så får guds vilja ske.

Imorgon ska jag till hornsg och tatuera mig, som sagt brödernas namn på handlederna,på hebreiska.
Det skulle ha stått jimmie men så blev det inte..
Ultraljuds bilden står fort i garderoben och jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska kasta den eller behålla den , jag kan inte ens se på den.

Godnatt alla... /Natalie



Pride can stand a thousand trials,
the strong will never fall
But watching stars without you,
my soul cried.
Heaving heart is full of pain,
oh, oh, the aching.
'Cause I'm kissing you, oh.
I'm kissing you, oh.
Touch me deep, pure and true,
gift to me forever
'Cause I'm kissing you, oh.
I'm kissing you, oh.
Where are you now?
Where are you now?
'Cause I'm kissing you.
I'm kissing you, oh.

Något att skriva?:)
Postat av: isabelle

vad heter filmen från filmklippet

älskar din blogg verkligen!

kram isabelle

2008-12-01 @ 22:16:02

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0