Människornas djävulskap.

Min Far har alltid lärt mig en sak sedan jag var ett barn och det var " Lita aldrig på någon". Jag har aldrig gjort det till 100% men när jag väl börja göra det en aning så visar det sig att man ska aldrig lita på  någon. Inte ens sig själv ibland..


ca 4 veckor sedan och inte ens det, har många saker hänt... ni vet. Förlorade bebisen för att min expojkväns förgiftade mig. Han stack sin väg och knarka när jag behövde han som mest och blablabla ni vet allt.
När Jimmie fejkade sin död, så var det första samtalet jag ringde upp till var en granne, som jag känt som tidigare. Han har förlorat 25 st på 5 år etc.

Den människan visade sig vara ormen i dramat. Jag såg han som en vän men boven i det hela var han typ..
skitsamma det jag vill skriva är att ha dina vänner nära men ha dina fiender närmare

Det ringde till min mobil idag några ggr från dolt nr, jag tror att det var Jimmie, om det nu skulle vara han så skulle jag bara säga, kom hem.
Men proffessionell hjälp skulle dock behövas.

Ni som läser detta, kom ihåg det understrykta meningen.

Jag har varit så förvirrad sen allt hänt, vet inte vad jag gjort, tillochmed gjort saker som jag ångrar kraftigt. Vi människor begår misstag andra kallar det för synd.
Vi brukar ge folk mer än 2-3 chanser för att hoppet lever i oss för att vi ska kunna tro att någon, NÅGON dag kanske allt blir bra.

Älska din nästa.. men älska dig själv först. lättare sagt än gjort men så ligger det till.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0