Natten till onsdag.



Imorgon blir det mycket att göra.  Jag är hemma hos moster så bebisen kommer nog  väcka mig runt 6-7 som vanligt  när jag brukar sova över här...Pillar på mitt ansikte och skrattar. :)
Har möten imorgon och ska boka tid för att tatuera mig, d blir nog på hornsgatan jag ska tat mig.
Mina bröders namn fast på hebreiska på handlederna. Tänkt på det skitlänge men nu är det dags!
Sen på tors-fre så har lillebror rättegång. Det var hans lilla flicka som jag visade upp för er,bilden finns längre ner i bloggen. Som sagt Fastern fick äran att döpa barnet. Paris Natalie Christelle...
Brorsan ville ha Natalie efter mig.. min lilla bebis :(

Jag är superduktig på att döpa barn.. har gort det, vet inte huuur många ggr! Min mosters dotter heter Giselle Sophia, jag döpte henne :)
Min Lillebror Heter Michael gabriel, döpte han efter änglarna.
När jag var gravid så sa jag att om jag får en dotter ska hon heta Chloé och om det är pojke ska han heta Christian och kallas för Chris.
Jimmie skissade tillochmed namnen för att tatuera sig framöver.. men men.

Jag var så jävla trött imorse när jag vaknade.. det var nog efter alla piller. Ringde någon som jag vanligt fall skulle inte ringa och skickade sms.. daaah! gjort är gjort, hatar bara mig själv när jag gör det.

Om det är någon som är bra på att skissa eller något? Kanske man kunde ha något fint under bokstäverna..

Vet ej om jag kommer att somna meni värsta fall så är det väl att bara blogga igen.. ;)

Kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0