@ night.



Hela dan har varit  stressigt.. skulle ´på ett möte kl 13 men jag försov míg för att jag drömde hela natten om  Jimmie, mardrömmar.. jag var arg och ledsen i drömmen så jag vaknade upp med tårar i ögonen kl 6. Fick ta en lugnande och somna om igen... ush vilken dröm. ´
Jag är iallfall inte hemma nu, sov över hos någon idag för att býta miljö..

Min lilla underbara prinsessa Jamie,/Natalie fick ett reklamjobb på ericsson ´. Den var så jävla grym! det är nog bara hon och jag som lyckas inom filmbranschen :)

Besök gärna en liten tingelings blogg, pratade med maria som har hand om sthlmsgruppen och skickade över lite bilder på Natasha(hon som har bloggen) Världens sötaste och 8 år gammal bara.
Imorgon ska jag fota henne också sen ska jag fixa in henne på en annan casting.

http://natashadoll.blogg.se


Jag har tagit en himla massa med sömntabletter (inte såååååå mycket) men det känns som att jag inte kan somna.. får väl uppdatera i värsta fall men Godnatt iallfall alla söta.


PUSS!


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0