..Och så kom helvetet.



Sa att jag skulle pausa och det gjorde jag också men jag gjorde det för att min bror hade blivit inlåst och hans fru ska föda vilken dag somhelst och jag skulle ställa upp för henne. Men sen så har någonting annat hänt att jag inte kunnat skriva blogg.

för 4 dagar sedan så gick Jimmie ut från dörren och jag sa om du ska ut så kommer du aldrig tillbaks med tanke på att jag visste vad han hade för planer och i de planerna ingick det knark  o alkohol. Istället får jag ett samtal 2 timmar senare från dolt nummer. Det var en kvinna som sade " Natalie..din pojkvän...han är död." så lägger hon på. Jag bröt isamman jag visste inte vad jag skulle ta sönder eller hur pass hur hårt jag skulle hugga mig själv i hjärtat. Jag skrek så hela älvsjö hörde mig tror jag, iallfall grannarna hörde mig och de kom och satt med mig så jag inte skulle få någon stark impuls att göra något.

Det värsta av allt var Jimmie ringde 2 ggr under den kvällens lopp för att jag kolla om jag fortfarande lever eller tog livet av mig.
Några timmar senare så kom jag på att jimmie att hade mutat en kärring med 100 spenn för han hade bara det i kontanter, . Alltså så fejkade han sin egen död.
<inte nog med att jag förlorade bebisen,brorsan sitter bakom galler, jag hade kämpat med jimmie in och ut varje till akuten osv.

Den skitstöveln hade levt ett hemligt liv i några dagar, hade ätit en massa med piller som jag inte visste om. + att han går och hämtar ut piller regelbundet. Ne jag måste sluta för inatt. Mina ögon är trötta av allt stress och gråtande. Jag skriver mer imorrn. Kram

Citat?: " En gång knarkare..alltid knarkare".

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0