A house is not a home without you.



Jag har hoppats på att Jimmie ska komma tillbaks för att jag saknar han jätte mycket trots det han har gjort. Nu måste jag inse att det kommer aldrig bli bra, han kommer göra samma sak om och om igen även om jag tar tillbaks honom.
Efter väldigt många tårar även just nu så måste jag släppa taget om honom, om du läser det här Jimmie så vill jag att du ska veta jag jag älskar dig från hela mitt hjärta. Men du har valt en annan väg tydligen.. jag släpper taget om dig nu.
Jag kan inte ha dina saker här för varje gång jag kommer innanför dörren så ser jag dina saker och jag gråter ännu mer.

Jag kastar de, bli inte arg. Hejdå jimmie. jag älskar dig min lilla bebis.

Varenda ord är till dig Jimmie..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0