Söndag.



Kom nyss hem... tvätttat och städat bara för att tänka på något annat än allt skit.
Märkte att det var ett hål på min ytterdörr, tydligen så har en psykopat försökt slå sig in i mitt hem när jag var inte var hemma. Ni som undrar vem det är...`? en granne som är psykopat och Schizo, han såg till att jimmie drog. Jävla idiot. Har en massa med hot sms från honom plus att jag spelat in honom. Kanske man ska lägga upp det så ni kan höra?


Jag har ingen lust att vara kvar här längre.. pratade med mamma idag att jag vill iväg. Så jag kanske gör det, några månader iaf, på andra sidan jordklotet typ.

För några dagar sedan så hade jag lagt ut Jimmies prylar i korridorren, jag hade inte kastat dem för att jag hoppas på.. ja ni vet. 10 min senare så hade psykopaten tagit dem. Snacka om att vara sinnessjuk, nu fattar ni vrf jag skrev det inlägget igår.

Nee.. imorgon får jag fan  ta tag i saker och ting. Det kan inte försätta såhär så som det är nu. En drastisk förändring... vad det än skulle vara?

Åter igen tack för era komm... ni är verkligen till hjälp. (h)


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0