To live is to suffer.

Jag har nyligen chattat med jimmie via msn. Jag säger det här: Jag kan inte fatta att jag älskade honom, han hade tydligen varit hos några kompisar i flera dgar och knarkat ihjäl dig och nu är han hos sin mamma.
Han ba: Jag älskar dig"
Amrh lägg av det där aset förtjänar skit och inget mer, allt han utsatte mig för? jävla kuksugare åh vad jag längtar tills han går  till behandlingshem eller något åhhhhhhhhh vad jag längtar då kommer han inse vad han förlorat. Just nu så är han påtänd jävla knarkare som sin egen pappa. Ochjag kan inte fatta att jag ville ha barn med  honom ush! Det ju hans jävla morsa som förgiftade mig så att jag missfall
åh dem kan dra åt helvete, jag är en kristen människa men dem har en reserverad plats i helvetet det vet jag. jävla kräk,

Han sa" Ah men jag blivit så känslokall och jag är psykiskt störd , jag behöver några dagar för mig själv"
Det innebär att han ska knarka sönder sig, hans "kompisar" ska ruinera honom, hans mamma ska knulla runt hela jävla sthlm och sätta LPT på honom och that´s it. Jag önskar ingens död innerst inne men just nu så gör jag det.
Det jävla kräket, och mamman.. hon vet inte ens vem pappan till barnen är en jävla pundarhora. Vill se sin son dö.

HOOOOOOOOOOOOOOOOORUNGAR! låt de se sitt helvete... det kommer.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0