Where is my baby..



På vägen hem från stan så började jag gråta i tbanan, jag försökte hålla mig men det gick inte men när jag kom hem så grät jag som en bebis..

Jag såg några pojkar som var under 13 typ som drack öl och cigg i tbanan, tänkte på Jimmie, typ  hans bakgrund och det ligger kvar i honom.

Jag fattar inte vrf allt hände.. har verkligen allt sin mening eller är allt utan mening?
Jag fattar ingenting.. jag kom att tänka på när jag och Jimmie började dejta typ.. hur bra det var mellan oss,hur kära vi var och hur mycket vi ville göra för varann. Jag älskar honom så mycket... jag önskar han kunde bara komma och knacka på dörren.

I miss my love.. the love of my life.


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0