A Prayer..



Ni som läser min blogg vet att jag älskar regn och det är en underbar dag idag! Jimmie åkte iväg tidigt för att han skulle till frivården så jag är ensam idag eller iaf tills kl 17, då ska vi äta middag med hans mamma.

I helgen så kom jag att tänka på hur snabbt mitt liv förändrades.. allt ändrades efter att jag ville ta livet av mig i Juni.
Jag kommer ihåg att det enda jag ville dö och jag var redo för det. Jag bad till Gud och sa att jag inte orkar mer.
Det jag inte visste var att Gud hörde mina böner, och jag överlevde. Från att vara i mörker och gå runt i en ondcirkel 24H så förändrades mitt liv det till motsatta.
Boende,kärlek,ekonomin,glädje & styrka finns i mitt liv idag. Något som jag nästan aldrig haft.. jag gick runt förut och undrade varför det värsta alltid drabbade mig. Idag vet jag varför.. jag har gått igenom något som inte de flesta har, och jag kan relatera mig till de flesta människorna och det betyder att jag förstår de och kan därför hjälpa de.
Alla har gåt igenom något tragiskt det vet jag. Men när ens liv var tragiskt då är det inget att skoja om.

Många människor har gjort mig illa på vägen även mitt eget kött och blod. Jag har förlåtit de men tyvärr så vill jag inte glömma det och det är lika bra.
I´m blessed.. and i want u to be 2.

Uppdaterar mer senare, nu ska jag tvätta Jimmies smutsiga kläder.
Puss!

 Pyjamas och  cigg :)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0