Jag är tillbaks och jag är gravid.





Jag ville inte skriva något om det innan för att jag var lite rädd med tanke på att de första veckorna är lite kritiska.. men min familj vet ju redan så varför ska inte ni? :)

Det har hänt en massa med saker som gjort att jag inte kan skriva blogg när jag vill men nu ska jag försöka fokusera mig bättre på bloggen.  Jag fick reda på att jag var gravid för 2 veckor sedan typ.. jag var lite rädd när jag fick reda på det för att jag hade tagit en massa med sömntabletter och lugnande så jag blev rädd istället för glad. Men sen så gick jag till gynakuten med tanke på att rädslan hade tagit över. Jag förklarade hur mycket jag hade tagit och det var inte en normaldos med tanke på att jag hade svårt att sova då, och de undersökte mig och allt såg bra ut. De sa att tabletterna inte kunde skada fostret med tanke på att jag var så tidigt gravid då.
När jag kom ut därifrån tog jag ett djupt andetag och kunde äntligen glädjas över att jag var gravid.
Nu sitter jag här med Jimmie och dricker kaffe och kollar på oprah.
ska till mellanvården kl 13 så jag måste stressa strax.. bor en bor en bit därifrån juh! Jag har stressat och grälat och gråtit hela helgen så jag är lite rädd om det har påverkat bebisen :/ . Jag grälade inte med Jimmie dock.

Jag har haft så svårt att somna de senaste veckorna.. jag la av med alla sömntabletter så fort jag fick reda på det. + att jag håller på trappa ner med antidepressiva. Inte nog med att jag har svårt att somna, nu måste man skaka hela natten. Ush.. men inatt för första gången så somnade jag skönt innan 1.

Måste boka tid med barnmorskan nu så att jag kan höra hjärtslagen. Puss & kram!

Något att skriva?:)
Postat av: Angelicas Closet

Ett stort grattis till dig

=)

2008-10-08 @ 12:53:14
URL: http://angelicascloset.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0