Missfall.



Det är vad jag tror att det är iaf.
Det hela började i fredags då när jag skrev om vad som hände på KS. Därefter började det småblöda och nu är det som en riktig mens. Nånting kom ut när jag kissade häromdan också.. jag tog upp det och kollade vad det var. Det såg ut som ett foster iaf..
Jag bröt ihop och grät konstant i 3 tim i badrummet. Värsta dagen pålänge... Det var som att jag visste att den dan skulle komma. Först och främst så hade jag tagit sömtabletter och lugnande i början utav graviditeten och sen så blev det mycket stress osv. Jag är inte helt 100 att det är missfall men sjuksköterskan sa att jag ska räkna med att det är det.
Det som är bra ´är att det är enkelt att bli gravid igen efter missfall.
Lite hopp finns det kvar att jag fort. är grav men just nu känner jag att saker och ting händer utav en orsak.

Nu i veckan så händer det lite saker.. som intervju med både Zara och Marco polo. Så det ska bli skönt, att jobba och sluta tänka så mycket.
Snart dags för greys anatomy, mycket kyssande. Kan det bli bättre? :)

Kram alla!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0