Om livet ändå vore en saga?



Kan inte få bort bilden från mitt huvud där dracula möter sin älskades blick för första gången på evigheter. Jag älskar den filmen och man vill inget annat än att de 2 ska leva med varann. Bram stokers Dracula.

Ja hursomhelst så ligger Jimmie och sover och som vanligt så snarkar han också.. Måste göra något åt saken, ska snart filma honom medans han ligger och sover så ni får både se och höra shrek live.
Ja mitt liv e ju en saga! Jag är prinsessan Fiona och han är den snarkande versionen av shrek! :)
Stryk väntar mig när han kommer att läsa det här. :D


När jag såg filmen så kom jag att tänka på hur mycket jag trodde på att någon annan var menad för mig under tiden jag var tillsammans med mitt ex. Jag kände det bara..det låter konstigt men det är sant. Jag var plågad och blind men visste att någon där ute är menad för mig.
Jag var ingen ängel under den tiden jag var tillsammans med honom men det blev så efter psykisk misshandel. Varje dag så kommer jag på vad han gjorde mot mig,saker som jag försökt förträngt. det får mig både hata honom men ändå vill jag se honom för sista gången och säga hejdå till honom och spotta honom i ansiktet.. Ingen tvekan om saken att han kommer att ångra sig för resten av sitt liv. Det vet jag.
Det som är lustigt dock är att han såg kärlek växa mellan mig och någon annan. Gissa vem det är? :)

Jag läste en tjejs blogg nyligen, där hon skriver att hon kan inte fatta att hennes kille bara sket i henne och gjorde slut med henne utan att bry sig. Jag säger inte att jag vet hela sanningen och hela hennes liv men jag kom att tänka på vad hon hade gjort mot någon annan..  hon smakade på sin egen medicin. Undrar om hon tänker på det?
Eller så löser saker o ting sig mellan de. Jag hoppas det iaf, oavsett vad hon har gjort tidigare. Kärlek är något som ska finnas i ens liv hela tiden, och det är synd att vara utan den.

Goodnight.. Love Natalie.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0