Trodde att mitt liv var över!



Det var längesen jag var så rädd så som jag var igår,eller jag tror att jag aldrig varit det.
Jag och Jimmie låg i sängen och kollade på tv och helt plötsligt så kände jag värkar i magen, otroligt stora värkar! Jag kände att allt snurrade,jag började få feber och spydde ner hela toan. Jag skrek efter Jimmie medans han ringde en ambulans. Det enda jag kommer ihåg var att jag sa bebisen är borta.
Vi åkte in till karolinska,därefter släppte smärtan. Men det kom inga blödningar,vilket jag kollade varje sekund!
De tog emot oss ganska snabbt bara efter nån timma. De kollade med ultraljud och gjorde en gynundersökning. Tydligen så var någon systa som hade gått  sönder inuti magen men de kunde inte se det ordentligt för att de inte kunde se äggstockarna tydligt men jag får reda på mer om d nu i veckan.
Eller så kunde det ha varit en sammandragning. Just därför blir det kejsarsnitt :)


Men men nu mår jag bra och jag är så glad att bebisen mår bra. Jag älskar bara barnet mer och mer för varje dag. Jag är glad att jag har en underbar svärmor och bästa killen som finns där för mig.
Idag så ska vi ta det lungt hela dan, kanske gå ut i regnet och sedan ska jag laga tacos åt Jimmie och miog själv förstås ^^

Puss & Kram alla!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0