Varm mjölk = sömn.

Det har varit min nya trend de senaste dagarna/veckorna. Kroppen suktar efter det så why not.. läste det för några dagar sedan.. att man somnar utav varm mjölk. :)
´Stort tack till Angie också! :) som ska bli min bebis stylist :P

Jag undrar om mitt barn kommer att få blåa ögon som Jimmie.. han har inte blåögda i familjen men ändå har han det. Man får bara hoppas på det bästa.
Varit och storhandlat idag plus att jag har klippt året, jag har inte klippt håret sen förra året september. Jag nämnde det till min frisör och hon sa att hon kanske ska köpa en tårta till håret lol. Ja jag vet man ska ju klippa det varannan mån.

Fördelen med det graviditeten just nu är att man får större bröst och det är en stoooor skillnad! Jag får inte på mig mina Bh.n längre så jag ska nog köpa nya imorrn, helst utan bygel. Tips?
Nu ska jag kolla på film, the stranger. Puss & kram alla (L)


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0