Back to life.





Det är otroligt hur mycket det är som har hänt men nu ska jag sakta men säkert skriva ner allt så ni vet.
Jag är tillsammans tillochmed förlovad med älsklingen. Snart kommer bebis också..
Mitt ex har försökt nå mig och sagt att han vill ha det seriöst mellan oss ´, efter 2 år. Lite försent att tänka på det? Jag avskydde hans röst och jag sade ingenting utan bytte nr och radera allt som har med honom att göra. Finns ingenting där att hämta och aldrig funnits. Jag tackar Gud för allt.. jag har styrka och hopp och kärlek och det är pga Gud jag har det. Mitt liv har varit ett helvete men idag står jag på mina egna ben med Herrens styrka.

Jag raderade alla bilder på honom och det var en lättnad..
När jag trodde att jag skulle förlora min fästman så visste jag var kärlek var. Den är otrolig..
Oavsett hur än saker slutar i mitt liv så är det inte upp till mig därför vet jag nu att jag inte ska vara orolig för allt har sin mening.
Minnen är förträngda,smärtan är förträngd men hoppet återstår.
Tack o lov att jag har en familj som jag älskar mer än allt annat förutom Gud då..
Ska tatuera mig i veckan också, "Daddys girl" hihi :)

Nu ska jag iväg o köpa nått till Natasha.. Kram





Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0