Drömtydning.



Tre dagar i rad nu, jag drömmer om att något kommer att hända Jimmie, det är allt jag drömt om och tillochmed idag när jag tog en tupplur. Jag drömmer att jag vaknar från drömmen och att något hemskt har hänt honom, idag fick jag höra att hans mamma hade drömt exakt samma sak.
Något kommer att hända.. men jag vet inte vad. Vissa säger att det betyder tvärtom men i det här fallet så är det mer troligt att något kmr att ske.

Många tror att drömmar är något bara som är naturligt och att man drömmer om saker som har hänt under dan. Men jag säger det här till er, det är inte så. Visst man ska inte tro på allt men when u feel it, u know it.


Nu ska jag lösa korsord på toan och ta en dusch sen.. får se om drömmarna forsätter.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0