If loving you is wrong, i don´t wanna be right.

Helt slut efter en lååååååång dag. Vi har varit på ikea och köpt en massa med saker som matta,köksprylar och hyllor osv. Medans killen satt och vräkte i sig korvar. TÖNT!

Hade världens konstigaste drömmar inatt..drömde om någon jag inte vill drömma om.
Jag känner att jag vill bort någonstans..lång bort. Jag vill ha lite sinnesfrid. Kanske åker till mormor men hon tjatar ju bara om giftermål o sånt :)

Börjar känna lite värkar nere i magen också.. jag vet inte om jag är gravid eller om jag bara inbillar mig. Men annorlunda känns d iaf. Ska till mellanvården på måndag sen till gynekologen så jag får se då, hoppas bebisen får hans ögon bara :)
Önskar jag kunde ta bilder på lägenheten o visa er men som vanligt så gick min telefon sönder idag när jag skulle ladda den via datan. Typiskt fucking ericsson.

Det emailet fastnade i mitt huvud... fan jag vet inte vad jag ska göra.. Men jag kan dela med mig det jag spelar upp just nu.
Puss!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0