Lady & Lufsen recept. Spaghetti och köttbullar..



Jimmie börjar gå mig på nerverna mer o mer.. big baby!
Vi ska till vårdcentralen strax, han är svullen under ögat mwahah.. Ok jag ska inte skratta, jag kanske blir smittad :/
Ja hurhursomhelst så har vi slappat idag typ, förutom storstädning och att jag lagade en grymmaträtt!
Jag hade inte alla ingredienser men det blev gott ändå.
Ni som har sett Lady & Lufsen vet vad jag pratar om Spaghetti med köttbullar.

Jag hade inte inte kötttfärs så jag kunde inte göra mina egna men vanliga går lika bra..

Stek köttbullarna, låt dem bryna sedan så hackar du lök och blandar det tillsammans med köttbullarna. När det börjar bryna så lägger du i en vitlöksklyfta och sedan häller du i krossade tomater samt passerade tomater, några msk räcker.
För att bryta det där lilla syrliga i såsen så slänger du i en sockerbit och kryddar såsen som du vill.

När pastan är klar och jag föredrar Barilla nr 1, så lägger du allt tillsammans i en stor skål och blandar.
And VOILA u have a great meal.

Ska börja göra mig iordning.. ska dra till liljeholmen med fuckfacet. :)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0