Överdos utav sömntabletter och lugnande.


Det är precis vad jag gör just nu och ska göra mer strax.. orkar inte med det här. kvällens sista blogginlägg för jag kommer förmodligen däcka snart eller om jag har tur så vaknar jag inte upp. Jag har fått mycket kritik utav nära att jag bloggar om mitt tillstånd men det skiter jag i just nu.

Jag ska vara definera exakt hur dagen började.. Först när jag vaknade så va det mycket disk och jag tänkte för mig själv att jag inte orkar att diska med tanke på att jag hade en dålig start på dagen för att jag sov dåligt. Hursomhelst så diskade han och efter det så skulle jag till mellanvården där de skulle börja "utreda" mig eller göra en s.k diagnos så man fick prata mycket om barndomen etc. Efter mellanvården så tänkte jag att jag önskar att jag hade någon som mig själv.. en människa man kan förlita sig på eller söka tröst, lr överhuvudtaget prata om allt.
 Det var då jag kom på att Jimmie inte var den personen för han kan inte ens ta itu med sina egna problem. Jag valde att åka hem och vara för mig själv en stund och efter ett tag så kände jag att jag inte orkade med honom.
Någon timma senare så ringde jag honom och sa att han kan hämta sina nycklar och han mötte upp mig och vi pratade lite.. han sa att han skulle hem och lämna nycklarna men det slutade med att han ville sova hos sin mamma..
Det var då jag insåg hur han var och hur det skulle kunna utveckla sig framöver.
 
Det jag tänkt på ikväll, nu när jag kommit hem är att om han skulle komma idag så skulle det förmodligen bli bra mellan oss för då skulle han visa omtanke, men det har han inte gjort  och imorgon kommer det vara försent. Allt jag har sagt till honom och alla mina sms har han visat sin mamma, dessutom har hans mamma varit där när jag pratat med honom, ännu ett tecken på att han är omogen. 
Under den tid jag varit tillsammans med honom så har mycket hänt och man har kommit varandra närmare varje dag. Synd att allt gick till spillo, han har tillochmed varit hemma hos mina föräldrar och det var ett stort steg för mig men han sumpa allt.
Jag undrar hur saker och ting kommer att utveckla sig för honom.. men det kommer inte dröja länge innan han fattar poängen i det hela.. men då kommer allt vara försent. Han sista ord idag var att han skulle förbättra sig.. lustigt.
Det var ju tvärtom.

I helgen kmr det visa sig om jag är gravid eller inte.. jag undrar om alla piller kmr att påverka fostret?
Hursomhelst så var det allt för idag.. får se om jag lever imorgon.
Nu kmr tårarna bara rinna tills jag somnat ändå..

Godnatt  Nu förstår ni..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0