Shit for boyfriend




Jag har en skitkille som är oduglig.. han anser att han har haft en stressig dag bara för att han har varit på sin frivård. Ja men stackars lilla.. mycket stress. Medans jag har organiserat hela lägenheten,köpt plasma tv och hämtat hit den, köpt allt till lägenheten och köpt mat osv. Jag har varit på mellanvården och jag har konstant kontakt med Jourverksamheten. Jag tvättar allas kläder och d e jag som lagar mat medans han sitter o kollar på,likaså när jag kopplade i tv:n.
Jag ska straffa han för allt d han har gjort! Men ändå nu ligger han i sängen och surar för att jag inte mysar med honom. Tönt.. tror han verkligen att myspys existerar?
Jaja skitsamma jag ska åka långt bort från allihoppa och kanske hitta nån bra man utomlands som kanske har malaria eller något. Orka.. med allihoppa.

Update more.

 Här e nörden

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0