Shopping, besvikelse, + Elite modell agentur.

Åkte in till stan idag med Jimmie..  shoppade en massa med grejjer, ska fota det strax.  Hursomhelst så blev jag besviken när det kom ut att min s.k vän Cherine har ljugit och uttnjyttjat mig när det gäller pengar och mat. Lögnhals, därför jag jag hatar tjejer.. de ser upp till mig så mycket att de skäms att berätta vilka pisshoror de är.
Inte nog med att hon har snott 20 000 från mig, så kommer hon och tar mat från mig och ljuger att hon är pank. LUDER!

Bra att jag har lätt att ta mig loss från personer som ljuger.. något jag hatar.

Jaja hursomhelst så gick jag förbi Soak och såg en massa med tjejer stå i kö för att fylla in ansökan för Elite model agentur. Jag gick förbi och frågade om de hade casting och log, sen så skulle jag gå därifrån men killen som var där stoppade mig och bad mig fylla in ansökan och den andra tjejen som jobbade där tog ett foto på mig. Alla andra tjejer som stod i kö blev svartsjuka och stirra på mig men sånt är bara kul tycker jag.

Om jag ser en snygg tjej inte fan kollar jag snett på henne, jag ger henne komplimang istället. Där visar man hur pass mogen man är och att man är en kvinna och inte nån osäker fjortis.

PUSS!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0