Disco stick



Godmorgon.. typ. Vaknade för ca 2 timmar sedan och sitter fort i pyjjamas. Fan vad dum jag är! ibland är jag väldigt dum i huvudet, jag skulle till doktorn idag. Jag bokade tid igår för att jag har väldigt ont i ryggen/njurarna fortfarande fastän jag tagit antiobiotika nu i 10 dagar. Plus att jag fick dropp antibiotika när jag var inlagd.
Jag hade satt kl på ringning kl 9, hade tid kl kvart i 11. Men nån jävla idiot kände för att terra min telefon kl 6 på morgonen om inte tidigare. Så jävla larvigt att man ringer och inte säger något utan bara lyssnar. Jag vet nog redan vem det kan vara, det finns bara en sån omogen psykopat människa som håller på så.
Iallfall då satte jag telefon på ljudlös och jag hörde inte att det ringde, men d e konstigt. Alarm skulle väl tjuta iaf? nåja jag skulle nog inte orka gå ändå, jag har haft jätte ont i magen senaste 2 dagarna. Hela livmodern typ.

Får väl kolla upp det nästa vecka. MEN NU TILL DE GLADA NYHETERNA!! Jesper har semester from. idag efter han har slutat jobbet i 2 VECKOR wiiiihoo :) Jag tjatade lite på honom att han skulle ta ut de, han är så sliten och trött. stackarn.. han behöver vila lite. Så vi drar idag lååångt bort från sthlm :) Plus att vi tänkte att det kanske är bra om han tog ut veckorna nu med tanke på att bebisen kommer snart och vi kommer knappt få någon tid ensamma i början.
Jag måste göra mig iordning, han kommer nog hem snart. Ska beställa vagn idag också på babyland.
Puss!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0