Jävla bajsskithelvetes smärta.



Jag är så less på att ha ont. Det var så jävla skönt när jag var inlagd på sjukan för då var den enda gången på flera mån jag inte hade ont i ryggen(njurarna) men nu är smärtan tillbaks igen och den bir bara värre.
Jag har kontaktat sjukhus och jag ska få en remiss för ultraljud av njurar. Men fan jag orkar inte längre, det skulle bara vara så skönt att ta en kniv och skära i hela högra rygghalvan.
Men jag har glada nyheter! (tror jag) Jag hade ingen GBS, hävdar sös. Jag gjorde en ny odling idag får svar på den nästa vecka, men förra veckans visade att jag inte hade det. Skumt.. får se.

Nog om sjukhussnack. Som ni märker så bloggar jag inte lika ofta, allt har väl sin förklaring.  Plus att jag är mycket med J nu för att han har semester. Vi tar d mest lungt, både jag o J är helt slutkörda typ. Vi orkar inte ens vara  ute lika mycket. Men vi har inte mindre mysigt för det inte. :)
Imorgon fyller monstret år också, fick springa runt hela stan igår o leta efter presenter till honom. Fyfan vad svårt det var! Tro mig, det är inte lika kul att shoppa när man är över 20 kg tyngre. Men jag hittade några saker som jag tror att han kommer att tycka om, kan inte skriva vad det e får läser han d kanske. Beställde dessutom en Karl Gustav tårta till honom imorse. Inte vilken tårta som helst :)
Jag passade på att blogga nu när jag inte kunde sova pga smärtan. Men jag ska nog försöka sömsa snart igen. Om det nu går! Jag sov 3 timmar inatt. Uppdaterar mer imorrn. Kram!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0