Maine sleimproppen gick!



Godmorgon! Jag vaknade för 1 timme sedan, fy vilken natt. Hade Ont hela ryggen och J snarkade som en jävla.. ja.. jag vet inte vad. Ne ush, ingen vila alls. Jag som tyckte att jag kunde sova extra länge med tanke på att slemproppen gick igår kväll.
Det närmar sig nu, det vet man iaf. Orolig är man såklart, jag har ca 6 veckor kvar egentligen plus att mitt tillstånd gör inte saken roligare.
Jag vill inte blogga längre känns det som, man vill inte att vissa människor ska delta i ens liv typ. Inte ALLA men det finns någon. Hursomhelst så kommer jag att byta blogg inom kort (nån vecka typ) plus att jag har ett nytt telefonnr som jag ska byta snart... så flyttar man också ganska snart. :) Skönt.
Jag har inte inte gjort så himla mycket annars.. jag får inte gå ut från lägenheten utav J. Han är orolig att nånting kan hända osm att vattnet går eller liknande så nur är man fast här. Han köpte en massa med playstation spel också så man har något att göra haha. Skönt att han ha semester nu iallfall så man har någon att bråka med. :)

Vi ringde Anticimex igår också, vi har såna där tjusiga silverfiskar hemma så de kommer hit och ska döda jävlarna imorgon. Kommer inte sova hemma med tanke på att det är farligt för gravida /barn att andas in giftet. Idag ska man väl packa, ta ut alla saker från köksskåpen och ta ut täcken o ha de i bilen så att de inte absorberar giftet.
Senare imorgon har jag tid hos MVC, ska boka tid för kejsarsnitt. Hoppas jag går så långt bara att de hinner göra det också. Kejsarsnitt gör så att bebben inte kan bli smittad plus att jag inte ens har ork att föda som jag är nu.
Vi får se hur jag gör. Men nu ska jag väcka monstret som inte lät mig sova ett blund inatt!
Xo xo!


Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0