Mat



Hej bloggen!
Tänkte passa på skriva lite innan man ska försöka sova. Inte så himla trött men d e inte konstigt, vaknade kl 14 idag.
Skönt att sova ut! Men nackdelen är väl att man inte kan sova på natten. Jag hittar inte sladden till kameran så jag kan överföra bilder därför ser d lite tomt ut på den fronten. Ville så gärna visa när J blåser ut alla 34 ljus haha :D det var min idé att ha så många ljus men dum som jag är så visste jag inte att hela tårtan skulle nästan bli sabbad + att stearinet skulle droppa på tårtan hahah. Men vi åt den ändå! Min baby fick Nike byxor, 2 Boss slipsar, den Nya Giorgio Armani parfymen (Attitude extreme) och 2 tröjor från Zara. Jag tänkte ta den nya Boss parfymen men jag får köpa den nån annan gång.
Vi var hemma och tog d lungt igår, samma idag. Var på willys och handlade lite mat också, kom hem lagade tacos och inte slutat käka sen dess typ. Inte tacos men allt möjligt.  J är ju gullig, han e ju skengravid så han äter hela tiden och har sina cravings *ler*.
Jag är sällan "personlig" i bloggen för att jag inte vill att folk ska veta för mycket om mig heller. Men nu vet ni J´s ålder iallfall hihi :). När man bloggar så berättar man mycket om vad man gjort och många skriver allt. Men jag försöker inte skriva så mycket, kanske man borde ? Inte i denna blogg iallfall, det får bli när jag byter.
Måsre sluta nu, monstret blir grinig.
Puss & kram!

Något att skriva?:)
Postat av: Annika

Ojoj inte dåliga presenter. Blev han glad ? Kram

2009-08-23 @ 15:02:39
Postat av: Janette

Är du frisk nu eller.. Mvh

2009-08-23 @ 15:03:30

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0