Min bebis..



Hej alla söta! Vaknade för ca en timma sedan, jag lyckades somna om till slut efter att Jesper stack till jobbet. Men fan vilka mardrömmar jag hade! Drömde att Jesper drog iväg för att träffa en tjej som var blond och de var nakna. Sedan tog det slut mellan oss.. Ush :/
Idag har jag äntligen barnmorska kl 14! Fan är jag den enda som får tid en gång i månaden? Det verkar inte vara normalt fan, inte nog med. De har mätt magen 1 enda gång! De e ju värdelösa.
Sen vill jag se hur mycket bebisen väger.. kan man göra det hos barnmorskan? Tänker nog göra kejsarsnitt om han väger mer än 4 kg. Vilket han lär göra säkert.. tjockis bebis :)
Héla helgen har varit lugn, En liten kärleks helg skulle jag kalla det för. I lördags åkte vi iväg till Jesper systrar och grillade & hade trevligt. Söndags åkte vi iväg till Fjärilshuset. De kör ju så himla mycket reklam för det så vi tänkte kolla vad det var. Det var mysigt men det var inte värt 100 spenn styck. Sedan åkte vi iväg till Heron city för att kolla på bio men bägge två var lite kelsjuka så vi åkte hem istället och kramades lagade pannkakor o sånt. :)
 Åh ja just det! Jag färgade ju håret, fick ingen allergisk reaktion men fick färga håret 2 ggr för att få en någorlunda fin färg. Jävla hormoner :(
Nu är jag iaf guldbrunett om man kan skriva så. Det funkar.
Måste göra mig iordning nu. Kram!

Sandra & anonym era svar finns nedanför. kram!
 Dagen innan jag blev brunett. Tjockis =)
 I bilen, väntan på  J som var i skärholmen C.
 Lite utav sakerna som vi köpt. Overall ca 400 kr (Babyland) Vantar, Timberland  150 kr (Barnbutiken), skor 100 kr (babyland), Tofflor Diiinglisar 90 kr (babyland.)
 Favoriten Diinglisar tofflor :D

Något att skriva?:)
Postat av: Anonym

man ska inte färga håret när man är gravid snäckan

2009-08-17 @ 23:40:02
Postat av: Tessan

Ledsen att göra dig besviken men du bestämmer inte om du ska göra kejsarsnitt eller inte. Man får inte ett kejsarsnitt bara för att bebben är stor. Sen kan jag varna dig för kejsarsnitt. Det är den värsta jävla smärtan jag har upplevt. Du är orörlig en vecka efteråt, fullpumpad med morfin. Du kan omöjligt njuta av din mamma tid, din sambo kommer få sköta lillen för du tar dig inte ens ur sängen. Så tänk om snälla och försök föda naturligt, du kommer inte ångra dig!

2009-09-01 @ 11:40:22
URL: http://imammasmage.blogg.se/

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0