.Over the rainbow.

Bloggen är ju hur skum som helst! Det går inte publicera kommentarer eller skriva där heller. Märkte det nu, kanske jag som gör något fel. Vetefan!
Vaknade för inte så  längesen det blir väl ännu en natt där man inte kan sova.  Det gick inte så bra inatt att somna in eller sova för den delen, Jesper gör inte d lättare heller. Jag är så jävla trött på hans snarkande. Det måste finnas något man kan göra åt saken.. men vad?
Jag har inte varit ute och tagit luft på flera dagar förutom igår när jag åkte till willys.. inte så jävla lätt heller när man har trappor där man bor och man bor längst upp. Ska bli skönt att flytta, riktigt skönt!
Nee ska sluta blogga innan jag börjar klaga över allt annat. Jag är grinig idag men allt har väl sin förklaring. Ska hoppa in i duchen nu.
xoxO!

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0