Ingen kan älska som vi.



Hej! Jag vet att jag skulle försvinna där ett tag men jag är bara van att skriva i denna blogg, så jag kommer forsätta skriva ett tag till i denna blogg tills jag har fixat den nya.
Ja hursomhelst! Hoppas ni mår bra.. det gör jag! inte fysiskt kanske men psykiskt iallfall. Var på ultraljud för njurarna idag och det är fel på urinvägledaren och det har tydligen skadat njuren blablabla nått sånt skit. Jag är inne på min fjärde pencillin/antiobiotika nu så jag ska bli av med skiten en gång för alla!
Så har jag varit på Ultraljud för bebben också  i tisdags efter att ha fikat med en tjejkompis som också fått barn nyligen. Bebisen mådde bra och han är en stoooor bebis också =)
Jag är så glad att lillen dricker(äter) som den ska. Jag är i V.33 nu, läkaren fick fram det till V.35 pga bebisens längd/vikt..hihi :)

Inte undra på.. jag har ju gått upp 25 kg! Inte lite va? Jag önskar att jag kunde vrida tillbaks tiden och inte äta så jävla mycket som jag gjorde de första mån. Men men det är väl bara att amma och träna så gott man kan.
Kan inte ens sitta ordentligt nu, bebisen trycker ner och sparkar som bara den. Han har väl fått nån sockerkick.
Jag är så glad att jag har Jesper, kan inte sluta tänka på det. Att jag äntligen funnit riktig kärlek.
Han är världens bästa man, iallfall för mig, och jag hatar mig själv för att jag var så "hatisk" 2 mån under min graviditet. Fan jag mådde verkligen dåligt då, och att det utspelade sig på det sättet var hemskt. Så försökte en viss människa förstöra det för mig ännu mer.
Men jag vet nu att allt har sin mening, det var meningen att jag o J skulle ha en paus helt enkelt. Vi båda hoppade in i något ganska snabbt utan att "andas". Jag slutade med medicinen, och vi båda gick igenom en förändring etc. Men jag vet också nu att jag aldrig vill vara utan honom, och jag kommer aldrig glömma den dan jag kom tillbaks hem. Jag trodde att jag hade förlorat J och jag var helt förkrossad.. Den dan insåg jag hur mycket han älskade mig, hurmycket JAG älskade honom. Den dan visste jag att jag ville aldrig dela mitt liv med någon annan än Jesper. Iofs det visste jag tidigare men inte lika mycket :)
Vi har våra upp  o ner men jag bryr mig inte o d känns skönt att säga/skriva det. Vi kommer varann närmre då, plus att vi inte sårar varann så att man kan säga "kärleken gör ont".
För det ska den inte "Kärlek gör INTE ont" och jag hoppas de flesta lär sig det eller vet det.
Kärleken är god..
Anledningen vrf jag skiver d här d är för att jag aldrig varit så välsignad förut. Det här är allt jag någonsin velat, jag har aldrig strävat efter pengar,utseende eller något att liknande lika mycket som jag strävat efter kärlek.

Nog om det! Vi har varit hemma idag, vi skulle ha åkt till mina föräldrar men det sket sig, får ta d en annan gång.  Så vi åkte in till söder och hyrde film istället, köpte lite godis/naturgodis, vaniljmunkar, ostbågar.. ja en massa med fettosaker!
Jag hann inte äta vaniljmunkarna.. de hamnade i Jespers mun ganska snabbt haha! Han har gått upp nästan 10 kg på nån mån bara.. varför? Jo för att jag matar honom hihihi, han får inte väga mindre än mig haaha. Ne skoja! Jag tycker om det när han väger lite mer, han ser mycket bättre ut då. Jag är så himla mån om honom.. vill att han ska må bra.
Ahhhh va långt inlägg d blev. Så kan d gå när man inte kan sova!
Men jag kan försöka iallfall.. godnatt.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0