Spread my wings and fly away..



Vilken jävla dag!
Ush ush ush ush ush
MAN SKA ALDRIG HA MED EX ATT GÖRA! Det är sant, jag måste byta nr.
kl är 1 på natten och jag har pratat med 2 ex under 30 min. Helt jävla sjukt.. Först så pratade jag med han jag var tillsammans med för 1 år sedan för att säga hejdå ordenligt och att han ska leva sitt liv osv. 5 sekunder senare ringer Jimmie från dolt nr och säger liknande " ah.. så du har hittat dig en ny redan? osv"
Jag klickade ner honom..

Innan det tog slut mellan mig och jimmie så pratade jag md honom varje dag om att han måste stå på sina egna ben vare sig jag är med honom eller ej. Det visade sig att jag hade rätt.. han kan inte stå på sina egna ben.
Han stack sin väg och detvar inte första gången HELT UTAN ANLEDNING och jag hade gett han liv, han fick känna hur det var att leva.
Jga har gjort mycket för honom men jag inser ännu mer vrf jag fick missfall med honom. Det var pga att Gud visste att han skulle bara dra och att han inte ens vet vad kärlek är.
Struntsamma,.. jag har gjort mitt, resten är upp till honom.

Allt jag försöker förklara för vissa människor är att jag velat ha ömsesidig kärlek och äntligen så har jag det.
Om folk nu ska försöka komma in i mitt liv och klandra mig och förolämpa mig m.m så kan de gå och gömma sig.
Jag har gett de mer chanser än någon annan, spec Jimmie. Så omogen... såååå omogen.

Han kunde inte ens stå för sitt kast och erkänna att han var skit istället började han vräka ur sig barnsliga "ghetto" aktiga ord. Som att de har betydelse...
SPECIELLT inte efter det hans familj sa till mig häromdan. Hur mycket han smutskastade mig till sin syrra och sin morsa, han sa allt till de och snackade skit om mig medans jag matade honom och gav han pengar,kärlek och tak över huvudet.
Ush.
Allt
har sin mening.

What goes around comes around? Det stämmer mycket väl.. inte för att jag önskar någon det jag fick gå igenom men det är helt enkelt så det funkar.


Hela dagen har jag försökt avsluta det förlutna HEEEEEEEEEELA DAGEN!
Jag kan inte leva i nuet och det förflutna fösöker komma åt mig? eller jag komma åt den..

Jag heter Natalie, jag är en tjej(kvinna) som sett,hört upplevt mycket. Jag är en förlåtande människa, och en omtänskam kärleksfull generös människa. Om Vissa personer ska tycka illa om mig efter allt jag gjort..? nja låt de göra det men i slutändan så är det de människorna som kommer att ringa mig och be om förlåtelse.


Från och med imorgon ska jag enbart fokusera mig på Nuet. Det som är det viktigaste.. jag har avslutat mitt förflutna.
Tur att Jimmie ringde så jag hann avsluta det med.

Jag önskar Jimmie all lycka i världen trots hans beteende men framför allt önskar jag honom styrka och hopp.

Jag insåg idag att det är jag som  bara ställer till det lite grann men som sagt,allt har sin mening och man vet aldrig vad som väntar en.

Jag önskar alla mina medmänniskor väl, alla!.
Det jag inte fattar dock är att hur Kan Jimmie ha mage nog att ringa och fräsa åt mig i telefon när han levde på mig och han gick därifrån? Hoppas att han mognar en acker dag men det enda sättet han kommer kunna göra det, det är utan att knarka och veta vad han vill  med sitt liv.
Jag gav honom ett smakprov på det underbara, han kastade det. Kanske han får uppleva det igen. Jag hoppas det.

Nee.. nu blev det för långt blogginlägg. ska sömsa

Godnatt alla.. GBU
That´s me..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0