Hush now.. look what our loving has done.



Good day.

Jag åkte iväg imorse till sthlms Universitet men när jag väl kom fram så visste jag inte vilket hus föreläsningen skulle ta plats, så jag gick runt där som en idiot och tänkte " Fan jag kunde ligga hemma och sova nu" men jag kämpade på att leta, fanns ingen i expeditionen heller. Till slut hittade Natalie och fann ro i själen :)

Nämen allvarligt, vilken underbar känsla det var att sitta där, jag såg mig själv sitta där varje dag inom snar framtid. fast kanske inte just där dock, Det blir väl Uppsala juridik.
Föreläsningen handlade om IR (Internationella relationer) vilket jag pluggar just nu.

Kom hem, var helt död! Jesper hade slutat jobbet och var redan hemma när jag kom hem, jag la mig och sov kanske i 3 tim lr nått. Vakna upp & lagade tortellini med carbonara liknande sås till och kollade på filmen "Changeling"

Jag slutade kolla på den alldeles nyligen faktiskt.. blev lite rädd så har jag har en liten barnlampa bredvid mig. :)
Den var faktiskt otroligt bra, men hemsk. Jag är väldigt VÄLDIGT känslig när det gäller såna saker (barn) osv.
Angelina Jolie kunde ha tagit bort hattjäveln..

var på psyk idag också efter plugget.. med tanke på att jag flýttat till hagsätra så måste jag byta mottagning och jag gjorde det klart för de att jag tänker inte gå till någon annan mottagning. Då frågade de "hur ska du göra ang dina mediciner då?" Jag sa att jag hellre går till vårdcentralen. Vill inte se psyk mer.. fastän det är bra för människor att kunna prata med någon som tex :kurator, psykolog m.m. Men jag börjar få lite dåliga vibbar spec efter filmen och att byta psykmottagning är inget jag vill göra heller.

Vafan! det är livet som förstör oss, naturens gång osv. Bara för att vissa situationer,händelser har gjort oss mer sårbara eller gjort att vi inte mår bra 24 H betyder inte att man är " Psykisk sjuk" . Den bemärkelsen borde inte ens finnas. Låter som att man är någon slags psykopat eller något.
Sjukt hur livets händelser kan förändra,såra, göra oss lyckliga, få oss gråta eller bli så pass knäckt att man har suicide tankar osv.

Struntsamma ska sluta blogga nu Puss & kram! Gnight

  Fint hår jag hade där.. ^^

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0