Save me from myself



Vilken underlig och konstig det har varit idag. Jag åkte till mötet iaf, jag vaknade kl 6. Jesper väckte mig typ och jag kunde inte somna om fastän jag somnade vid 2-3 tiden. så det blev inte mycket sömn och det har rubbat mig hela dan idag tror jag.
Jag har gråtit nästan hela dan, eller nja hela dan. Mått dåligt psykiskt.. Känner mig förvirrad och vet inte vilken plats jag har på denna jord.

Pricket över i:et var väl när Jesper sade något som fick mig att känna att jag ville bara dra typ, jag tänker inte gå in på detaljer över det han sa men jag säger såhär, det är något man verkligen verkligen inte vill höra.

Hade bara lust att ta en massa med piller och komma bort för någn stund sedan, men det gick över litegranna.
Jag undrar om det känns detsamma imorgon, då vet jag iallfall vad som gäller..känner jag likadant som nu så åker jag långt bort men man vet ju aldrig vad som väntar en.
Inte nog med skitdagen idag så såg jag en otroligt unik,speciell film nyligen. 7 pounds med will smith.
Den var helt... det går inte förklara. Den knäckte mig lite mer men den är bra!

Imorgon kommer jag vara enam hela dan nästan, Jesper drar iväg till Någon hockeymatch efter jobbet, kanske skönt för mig på ett sätt. Har tid  att tänka mer förnuftigt än att bara gå på känsla.

Allt jag vill just nu är att åka bort själv nånstans där jag kan tänka klart. Jag vill åka långt bort, och bara ha naturen,hav omkring mig, allt det underbara Gud skapade. Men frågan är vart? Iofs vi har ju ett ställe utanför "samhället" med sjöutsikt och det är nyrenoverat och helt perfekt men jag vill vara utanför sverige helst.

Nåja får se hur jag känner imorgon, kanske känner annorlunda.
Kram / Natalie




Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0