Fånge i mitt eget hus.


Helt sjukt! Ja har fan inte rört mig utanför läg på flera flera dagar typ!
Jag måste bryta den här onda cirkeln innan jag ångrar mig bigtime :/ Jag har varit i skolan en enda dag den här veckan. Inte alls bra.. och nästa vecka är det sportlov :S

Men jag sover konstigt.. jag hoppar till och kan inte andas så fort jag somnar in, sen så måste jag försöka somna in på nytt. Sen när jag väl somnar så går det inte många timmar innan klockan ringer och Jesper ska till jobbet. Efter att klockan ringer så går det väl minst 1 tim innan jag kan somna. Helt sjukt, och när jag väl har somnat så har jag världens konstigaste drömmar.

snart är det helg också, jag måste ut. Jag måste ta mig i kragen.

Äsh uppdaterar mer senare!

Kram

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0