Sea of love

Hej! :)

Numera tänker jag ändra lite i bloggen, inte bara utseendet utan mina blogginlägg och vad syftet med bloggen egentligen är och ska vara.
Jag har skrivit mycket om mitt psykiska tillstånd, vad jag gått igenom, hur jag tagit mig igenom det. Jag har skrivit om det delvis för att jag tycker själv att det är bra för mig att skriva ner vissa saker och för att ni som läser bloggen kanske går/gått igenom likadana situationer och kan relatera er eller tillochmed få nytta utav inläggen.

Jag anser att  vissa svåra saker som man går igenom gör en starkare och kanske tillochmed  förmågan att hjälpa andra.
Det har varit mycket skrivande om suicide tankar, P.Å, , människor som sviker en, kärlek, m.m
Nu tycker jag att det är dags för mig att lära er det jag har lärt mig.
Jag har läst psykologi och jag älskar att hjälpa mina medmänniskor.  En sådan förändring kan ske i bloggen framöver bla.

Nåja, jag har haft en helt underbar dag idag. Vaknade ganska tidigt, var på bra humör,åkte iväg till skolan och satt och pratade med min SV lärare istället för att plugga. Vi fastnade verkligen i diskussionen, vi pratade om religion. Han skulle berätta lite om vad vi skulle forska om under våren och det var ett fritt val, jag nämnde några ämnen som jag är intresserad utav och det är religion bla. Det var så vi gick in på det, vi var verkligen på samma nivå när det gällde religion och "sekter"osv. Sedan fick jag reda på att han är lärare för religion, så jag valde att ha det som ett extra ämne bara för att jag tror att vi kan lära oss mycket utav varann och för han var skön helt enkelt. ;)

Har verkligen tackat Gud idag! iofs gjort det många ggr, har mycket att vara tacksam för. Jag har en underbar kille, kärlek,hopp,tro,styrka och glädje. Jag har äntligen hittat det jag velat ha länge. Tror inte att det var bara slumpen utan jag tror verkligen att det är menat. Visst kommer inte det inte alltid vara jättebra men det är så livet är men jag kommer att forsätta vara tacksam.
Ska försöka sova snart..

Gnight /Natalie

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0