Happy Valentine´s day!



How lovely det är kärlekens dag! :)

Vaknade för ca en timma sedan, Jesper ligger fortfarande och sömsar fastän att han gick och la sig 4 timmar innan mig.
Jag har inte köpt några rosor eller något, jag tycker att det får räcka med min kärlek, och jag har mycket kärlek! <3
Vi ska på middag idag, hans vän bjöd över oss kl 18, sen efter det så vet jag inte vad som händer. Men mycket mys tror jag..

Jag var helt död igår, men jag är stolt över mig själv när det gäller att kunna vakna upp kl 5:50 när man somnat kl 1-2 och med rökningen. Det blir mindre och mindre för varje dag, skit glad över det! som igår natt tex, jag rökte bara 1 cigg innan jag gick och la mig, jag brukar minst MINST röka 5 innan vid den tiden.
Nåja ska kila ner till tvättstugan och tvätta kläder, jag var den enda som hade tvätt tid idag :)
Ska definivt ta en massa med kärleks bilder idag!

Puss & Kram! Love Natalie


Lite bilder som jag tog igår till Naturkunskapen..

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0