You´re my ANGEL NOW!




Hej!

Vaknade för inte sålängesen fastän att jag gick och la mig innan 2 igår (första gången på länge).
Nu sitter jag härmed en cigg i handen och kaffe på sidan och lyssnar på Chillout musik..
min hjärna behöver det. Känns som att min blogg bestod utav killar killar killar och inte mig. Ush nu när ja tänker på allt och ser allt så undrar jag hur allt kunde bli så rörigt? så dramatiskt?

1. Vissa saker är mitt fel tex: Hade jag aldrig skrivit om Jesper hade aldrig Jimmie ringt... eller hållt på så.
2. Hade jag aldig öppnat dörren för mitt ex ex så hade jag inte mått som jag har mått, förvirrad,panikångest, inte kunnat fokusera mig på det bra jag har.
3. Jag borde ha sagt Hejdå på riktigt till de för längesedan.
4. Jag behöver inte känna empati/sympati för de som gjort mig illa.
5. Jag hade det underbara framför mig och jag levde inte mig in i det utan tänkte på hur jag skulle hantera det förlutna.

Så JA!  på sätt vis stoppade jag inte klockan, men nu är det dags. Allt har smält och jag känner mig liiite deppad idag, jag hanterar det, jag smälter det som har skett och får helt enkelt leva med att jag kanske kommer att vara lite deppad idag eller ha ångest.

Men nu stryker jag allt! som sagt. nuet som gäller och det blir finito men att skriva sådana saker. :)

Jesper väckte mig kl 6 och sa att han drömde om att jag var otrogen haha knäppis. Jag saaaaknar han såååååååå mycket!
Ne nu måste jag ringa en massa med samtal ang skola osv.

PUSS!
Ha en bra dag alla <3


Lite bilder från igår..
 Störd bild :)
  En godmorgon bild.. :)

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0