It´s a new day, it´s a new life..


Gissa vem som klev upp halv 7? Jag! haha helt otroligt jag kommer att krypa hem på alla 4 när jag slutar idag.
fastän jag somnade runt 1 och vaknade flera ggr hela natten pga att Jesper försökte mysa,men jag sa bara " snälla Jesper vänd dig, så jag kan sova" haha stackarn.. :(

Klev upp satte på kaffe och morgon nyheterna och försöker hitta lite nya låtar från catpower som jag kan lägga ner i mp3n.
Var lite halvjobbigt igår, hade lite ångest på natten. Ett ex till mig som jag nämnt tidigare som försökt få mig tillbaks hade ristat in ett "N" på armen.. jag blev lite halvförstörd efter det, kändes jobbigt. Känns som att jag sårar honom.. fastän jag ine gjort något än att försöka få honom komma över mig och göra det på ett bra sätt. Men efter det ringde jag upp honom och kallade honom för psykopat och skällde ut honom osv. Kändes tungt..

Människor kan inte tro att jag kommer att finnas där för alltid och vänta på de? det funkar inte så. speciellt inte om man  har försökt förstöra mitt liv.

Nåja hursomhelst, jag ska göra iordning mig, ska vara på i stockholms universitet kl 9. Skönt det käääännss! :D

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0