NAKED IF I WANT TO.



Hej!

Haft en ganska deppad dag. Gråtit en del..funderat och gråtit ännu mer typ.
Hur i hela världen vet man om gjort det rätta? det rätta för en själv och det rätta för den som skapade en?


Lite skit som har hänt, eller ganska mycket. Inte vad jag förväntade mig, inte vad jag trodde. Jag är fortfarande tacksam men ledsen. Det är nu man börjar ställa sig själv frågan: Hur vet man?"
Tänk om man sket i att göra det rätta  och man hade framför sig?
Fuck it. Skola imorgon, vetefan om jag orkar gå, har ångest. Det var ett tag sedan jag hade det..
Jag har lust att bara dra långt bort, och aldrig mer någonsin komma tillbaks.
Känner verkligen det inombords.. så jävla trött på det här.

Det var en ganska bra dag igår.. rätt så lugn. Tog lite bilder, visar nog de imorrn. Orkar inte idag, har ingen lust heller.



Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0