Natten till lördag.



Hej!

Jag har inte uppdaterat på ett litet tag, det har hänt lite saker, eller en stor sak. Igår på dan så blev min kusin påkörd utav en bil och det är allvarligt. det skedde i Örebro och hon transporterades till Uppsala, jag åkte självklart dit likaså 20 andra familjemedlemmar. Hon ligger på intensiv avdelningen och ska vara där några dar till, hon har hjärnblödning m.m.  Synd hon är ju bara 15 år gammal.. men allt kommer att bli bra hoppas jag.
Kom hem  till mormor kl 7 på morgonen imorse, hade inte sovit ett blund, när jag väl kom dit så sov jag i ca 2 tim sedan åkte jag hem till mig för att fräscha till mig för att jag skulle träffa Jesper´s systrar. Jag var ju helt död men det gick an.


Hela dan har jag känt mig levande död typ, kan knappt hålla ögonen öppna fastän jag inte tagit några sömntabletter ännu.
Detvar skönt, vi satt där och mysade jag och Jesper.. sen kom vi hem och mysade ännu mer. Precis vad jag behövde, saknade honom som fan igår.
Måste verkligen försöka sova.. natt-tåget går just nu.


Kram.

Något att skriva?:)

Något att skriva?:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0